Vilkas Suite tuki ja ohjeet
- Suite »
- vilkas suite »
- Toimenpiteet Pakettikaupan vaihtamiseksi
Etsitkö Vilkas Now tukea?
Vilkas Now tukeenToimenpiteet Pakettikaupan vaihtamiseksi
Pakettikaupan päättyminen 31.5.2024
Pakettikauppa on ilmoittanut lopettavansa palvelunsa tarjoamisen ja palvelu sulkeutuu 31.5.2024. Mitä tämä tarkoittaa Vilkkaan Suite-kauppiaille, jotka kyseistä integraatiota käyttävät? Tämä tarkoittaa sitä, että Pakettikaupan asiakkaiden tulee etsiä uusi kumppani logistiikan puolelta eri toimitustapojen tarjoamiseksi omille asiakkailleen. Vaihtoehtojahan on Suiten puolella useampia kuten Shipit, PostNord, Postin SmartShip, Matkahuolto, nShift.
Näiden yllä mainittujen toimijoiden palveluihin Vilkkaalla on valmis integraatio, ja palveluiden käyttöönotto sekä käyttö on helppoa.
Kun olet valinnut uuden kumppanin sinun tulee luoda uudet toimitustavat kauppaan ja joko poistaa tai laittaa pois näkyvistä Pakettikaupan kautta olleet toimitusvaihtoehdot. Toimi ajoissa vaihdon suhteen, sillä muilla logistiikkayrityksillä on varmasti ruuhkaa uusien sopimusten kanssa.
- Valitse korvaava kumppani
- Tee yleisimmästä toimitustavasta uusi versio käyttämällä uutta kumppania nykyisten toimitustapojen rinnalle seuraamalla kyseisen liitynnän tukisivua
- Laita uusi toimitustapa näkyviin ja testaa sen toimintaa
- Kun toimii, voit laittaa vanhan toimitustavan piiloon ja uuden näkyviin ja listassa ensimmäiseksi
Shipit tarjoaa kattavan vaihtoehdon Pakettikaupan tilalle. Kotimaisena logistiikkapalveluna Shipit yhdistää suosituimmat kuljetusyhtiöt ja -palvelut, tarjoten monipuolisia toimitusratkaisuja niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Yhdellä ilmaisella rekisteröitymisellä saat HETI käyttöösi mm. Postin, Postnordin, Matkahuollon, DB Schenkerin ja UPS:n kattavat palvelut.
Shipitin helppokäyttöisen integraation myötä verkkokauppasi asiakkaat nauttivat laajasta noutopisteiden ja pakettiautomaattien verkostosta, sekä kotimaassa että ulkomailla, ilman ylimääräisiä kiinteitä kuukausimaksuja tai piilokuluja. Maksat vain toteutuneista lähetyksistä. Shipitin TMS-järjestelmää voit hyödyntää erinomaisesti yrityslähetyksiin ja esimerkiksi verkkokaupan ohi tulleisiin tilauksiin.
Shipit palvelee kaikenkokoisia yrityksiä ja verkkokauppoja tarjoamalla joustavuutta lähetyksiin – voit hyödyntää niin Shipitin neuvottelemia kuljetussopimuksia kuin omia sopimuksiasi. Olipa kyseessä pienet paketit tai suuret lavat, Shipitin avulla toimitusprosessi sujuu vaivattomasti. Ja pakettikorttien tulostus toimii kuten Pakettikaupan ratkaisussa.
Shipit palvelu vastaa pakettikauppaa, mutta sen lisäksi löytyy sitten liityntöjä yksittäisten logistiikkayrityksien tilauskanaviin.
Shipitin lisäksi voit miettiä seuraavia tahoja toimitustapojesi tarjoajiksi kuten Postnord, Matkahuolto ja Postin SmartShip. Alla linkit suoraan tukisivujen ohjeisiin, joissa kerrotaan kohta kohdalta, miten ko. kumppanin toimitustavat saat kauppaasi käyttöön: