Osa 2: Asiakasdatasta asiakaspysyvyyteen
Miten sitouttaa asiakkaita personoidulla markkinoinnilla?
Asiakasdatan hyödyntäminen mahdollistaa asiakkaan yksilöllisen kohtaamisen verkossa. Katso webinaaritallenne ja hyödynnä konkreettiset vinkit verkkokauppasi markkinoinnin kehittämiseen.
Webinaarissa käydään läpi:
✅ Miten parantaa asiakaspysyvyyttä?
✅ Miten kasvattaa myyntejä olemassa olevien asiakkaiden avulla?
✅ Miksi skaalautuva markkinointi tarvitsee dataa ja automaatiota?
✅ CASE Ströh - Näin tuplattiin liikevaihto kolmen vuoden aikana
Täytä oheinen lomake ja saat linkin tallenteeseen sähköpostiisi.
Asiantuntijat
Aleksi Montonen
Head of Business Development
Custobar
Ari Paksuniemi
Senior Advisor
Vilkas
Aleksi on auttanut lukuisia B2C asiakasyrityksiä löytämään ratkaisuja ja tekemään parempaa tulosta asiakasdatan keräämisen ja hyödyntämisen avulla. Omien sanojensa mukaan hän on turkulainen, mutta sydämeltään savolainen.
Ari työskentelee Vilkkaalla senior advisorina verkkoliiketoiminnan projektien parissa. Hänellä on vuosikymmenten pituinen kokemus monipuolisista sähköisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatehtävissä.