Tarvitsetko apua verkkokauppasi kanssa? 

Tekoälyavusteinen Vilkas Suite tukiassistenttimme osaa auttaa sinua enemmän kuin uskotkaan. Testaa vaikka!

Mikäli haluat tästä huolimatta mielummin keskustella ihmisen kanssa, olethan yhteydessä tuki@vilkas.fi.

Vaikka tiedämmekin verkkokaupoista lähes kaiken, pystymme palvelemaan parhaiten kun saamme erittäin tarkat tiedot kaupastasi ja ongelmastasi.

Tässä on tukipyyntöön tarvittavat tiedot:

  • Tieto toistamisesta: toistuuko ongelma uudestaan ja millä laitteilla?
  • kuvaa ongelmasi mahdollisimman tarkkaan
  • Liitä kuvakaappaukset mukaan (esim. kuva virheilmoituksesta tai paikasta missä virhe toistuu)
  • Ilmoita yrityksesi nimi
  • Verkkokauppasi osoite
  • Avaa jo valmiiksi kaupan hallinnasta tukihenkilöllemme pääsy kauppasi taustahallintaan.
vilkas-verkkokauppa-henkilokuva-38
Ajankohtaista

Näin kirjoitat hyvän tukikysymyksen

Jotta saat kirjalliseen tukikysymykseesi vastauksen nopeasti ja ilman edestakaista viestien lähettelyä, on tärkeää tehdä tukipyynnöstä kattava ja kaiken olennaisen tiedon sisältävä. Tutustu tästä millainen on hyvä tukipyyntö