Tarvitsetko apua verkkokauppasi kanssa? 

Tekoälyavusteinen Vilkas Now tukiassistenttimme osaa auttaa sinua enemmän kuin uskotkaan. Testaa vaikka!

Mikäli haluat tästä huolimatta mielummin keskustella ihmisen kanssa, olethan yhteydessä tuki@vilkas.fi.

Vaikka tiedämmekin verkkokaupoista lähes kaiken, pystymme palvelemaan parhaiten kun saamme erittäin tarkat tiedot kaupastasi ja ongelmastasi.

Tässä on tukipyyntöön tarvittavat tiedot:

  • Ongelman toistaminen! Eli, kokeile ilmaantuuko ongelma useammin kuin kerran.
  • Ota samalla kuvakaappaukset ongelmasta ja liitä ne tukitikettiin.
  • Kuvaa ongelmasi mahdollisimman tarkkaan sanallisesti. Milloin, missä yhteydessä ja mitä tapahtui - kerro myös mitä tapahtui ennen ja jälkeen kun havaitsit ongelman.
  • Ilmoita yrityksesi nimi
  • Kerro verkkokauppasi osoite
  • Avaa jo valmiiksi huoltokäyttö MyVilkkaassa, jotta tukihenkilömme pääsee tutustumaan ongelmaan paremmin.
vilkas-verkkokauppa-henkilokuva-38
Ajankohtaista

Muista blogikirjoituksemme kun kaipaat inspiraatiota

Tarvitsetko apua ja inspiraatiota kampanjan suunnittelussa? Tai kenties vinkkejä parempaan sisällöntuotantoon? Julkaisemme säännöllisesti ajankohtaisia blogitekstejä ja uutisia verkkokauppaa koskevista aiheista, sekä asiantuntijoidemme vinkkejä verkkokaupan kehittämiseen.