Verkkokaupan perustamisen opas + muut oppaat

Oletko miettimässä verkkokaupan perustamista? Vai onko sinulla jo verkkokauppa, mutta et ole vielä varma käytätkö oikeita menetelmiä ja välineitä kaupan hallinnassa ja markkinoinnissa? Oppaamme auttavat aloittelevia ja vähän kokeneempiakin verkkokauppiaita saamaan kaupastaan isomman hyödyn pienemmällä vaivalla.

Pikaopas_banneri-5

Verkkokaupan perustamisen pikaopas

Älä hukkaa aikaa pelkkään pohtimiseen, sillä moneen kysymykseen saat vastauksen kokeilemalla ja tutkimalla – tekemällä itse!

Käy läpi tämän oppaan tarjoamat vinkit ja saatatpa siinä sivussa rakentaa itsellesi jo koko verkkokaupan!

Pikaopas_banneri-2

Verkkokaupan markkinoinnin pikaopas

Tiivis tietopaketti verkkokaupan markkinoinnista, jonka avulla saat liikettä verkkokauppaasi. Mitä verkkokaupan markkinointiin kuuluu? Miten voit saada lisää asiakkaita verkkokauppaasi?

Markkinoinnin_pikaopas_pikkukuva

Verkkokaupan kasvun opas: 4K-kaava

Verkkokaupan kasvun 4K-kaavan idean mukaan verkkokaupan myynnin kasvattamisen ja tuloksen paranemisen taustalla on neljä keskeistä tekijää – Kävijäliikenne, Konversio, Keskiostos ja Kate.

Tässä oppaassa käymme läpi neljä tehokasta lähestymistä myynnin kasvattamiseen sekä konkreettisia keinoja miten voit parantaa jokaista 4K-kaavan osa-aluetta.

Kuva verkkokaupan 4K-kaavan kasvun oppaasta

Caset ja palvelutoteutukset

Ulkoasun_suunnittelu_whitepaper_Koreus

Ulkoasun suunnittelu: Case Koreus

Tamperelaisen kampaamon ja hiustuotteita myyvän verkkokaupan ulkoasu suunniteltiin uusiksi, tarjoten paremman visuaalisen ja käytettävän asiakaskokemuksen asiakkaille,

Vilkas, logojen designprojekteja_whitepaper.pdf

Logosuunnittelu ja toteutus: Caset 

Vilkas on suunnitellut ja uudistanut onnistuneesti jo usean verkkokaupan ja yrityksen logot. Tyylikäs logo on verkkokaupan brändin kulmakivi ja kruunu – hyvä logo erottuu muista ja luo muistijäljen asiakkaalle. Esimerkkeinä verkkokaupat Olet Kaunis, Enduro24 sekä Apteekkipaikka. 

Kahden_kaupan_yhdistäminen_whitepaper_Mustila

Kahden verkkokaupan yhdistäminen: Case Mustila Puutarha ja Exotic Garden

Kaksi kotimaista puutarhanhoitoon erikoistunutta verkkokauppaa Puutarha ja Exotic Garden yhdistyivät – aloite, joka sai alkunsa nykytilakartoituksesta ja konseptoinnista yhdessä Vilkkaan asiantuntijan kanssa. Prosessi toi eteen haasteen: kahden erilaisen brändin yhteensovittaminen. Yhdistäminen laajensi tuotevalikoimaa, kasvatti asiakaskuntaa ja tehosti sisäisiä prosesseja kuten tuotetietojen hallintaa ERP -järjestelmässä.

Tutustu myös asiakastarinoihimme

Yli 25 vuoden kokemuksella, meillä Vilkkaalla on ollut ilo olla mukana useissa verkkokaupan menestystarinoissa. Olemme toteuttaneet niin pieniä verkkokauppatoteutuksia kuin suuria, räätälöityjä verkkoliiketoiminnan kokonaisuuksia. Asiakastarinoissa asiakkaamme jakavat myös omia kokemuksia Vilkkaasta ja heidän käyttämistään tuotteista ja palveluista, jotta sinä löydät parhaimman ratkaisun verkkokaupankäynnin tarpeeseesi. 

Tilaa Vilkkaan uutiskirje!

Tilaamalla Vilkkaan uutiskirjeen saat asiakkaanamme aina tärkeimmät ajankohtaiset uutiset ja tiedon uusista ominaisuuksista suoraan sähköpostiisi.