Miksi verkkokaupan myynti ei vedä? Opas verkkokaupan kasvuun
Verkkokaupan kasvun 4K-kaavan idean mukaan verkkokaupan myynnin kasvattamisen ja tuloksen paranemisen taustalla on neljä keskeistä tekijää – Kävijäliikenne, Konversio, Keskiostos ja Kate. Tämä opas tarjoaa neljä tutkittua lähestymistä myynnin kasvattamiseen!
.png)
Lataa ilmainen opas – lähetämme sen sähköpostiisi 👇
Opas verkkokaupan kasvuun: 4K-kaava tarjoaa neljä tutkittua lähestymistä myynnin kasvattamiseen
Lisäksi saat oppaan mukana konkreettisia keinoja, joilla voit kehittää verkkokauppasi myyntiä ja menestystä positiiviseen suuntaan. Oppaassa käsitellään osa-alueet:
✅ Kävijäliikenteen kasvattaminen
✅ Konversion kasvattaminen
✅ Keskiostoksen kasvattaminen
✅ Katteen kasvattaminen
.jpg?width=2000&height=1333&name=Vilkas_2024_MG_0882_web%20(1).jpg)
Miksi myyntiä ei tule?
Iso kysymys, johon vastaus voi löytyä monesta eri paikasta yrityksestä riippuen.
Mutta yleisesti sanotaan, että verkkokaupan menestys perustuu neljään koohon – Kävijämäärä, Keskiostos, Konversio ja Kate.
Kun nämä ovat kunnossa, vetää luonnollisesti myyntikin. Tarkastelemalla jokaista K:ta oman verkkokaupan näkökulmasta, voit myös löytää sudenkuoppasi.