Miksi verkkokaupan myynti ei vedä? Opas verkkokaupan kasvuun

Verkkokaupan kasvun 4K-kaavan idean mukaan verkkokaupan myynnin kasvattamisen ja tuloksen paranemisen taustalla on neljä keskeistä tekijää – Kävijäliikenne, Konversio, Keskiostos ja Kate. Tämä opas tarjoaa neljä tutkittua lähestymistä myynnin kasvattamiseen!

4k_opas (1)

Lataa ilmainen opas – lähetämme sen sähköpostiisi 👇

Opas verkkokaupan kasvuun: 4K-kaava tarjoaa neljä tutkittua lähestymistä myynnin kasvattamiseen

Lisäksi saat oppaan mukana konkreettisia keinoja, joilla voit kehittää verkkokauppasi myyntiä ja menestystä positiiviseen suuntaan. Oppaassa käsitellään osa-alueet:

✅ Kävijäliikenteen kasvattaminen

✅ Konversion kasvattaminen

✅ Keskiostoksen kasvattaminen

✅ Katteen kasvattaminen

Sari Peltomaa, Vilkas verkkokauppa

Miksi myyntiä ei tule?

Iso kysymys, johon vastaus voi löytyä monesta eri paikasta yrityksestä riippuen.

Mutta yleisesti sanotaan, että verkkokaupan menestys perustuu neljään koohon – Kävijämäärä, Keskiostos, Konversio ja Kate.

Kun nämä ovat kunnossa, vetää luonnollisesti myyntikin. Tarkastelemalla jokaista K:ta oman verkkokaupan näkökulmasta, voit myös löytää sudenkuoppasi.

Tietoa verkkokaupasta

Tutustu myös muihin verkkokaupan oppaisiimme tai hanki lisää tietoa blogista 👇