Kvalitetsgaranti
Vi lovar våra kunder en 100% kvalitetsgaranti.
Vi vill endast erbjuda våra kunder en perfekt tjänst. Just därför erbjuder vi en kvalitetsgaranti för vårt e-handelssystem: om du inte är nöjd med funktionaliteten av e-handelssystemet under de första 12 avtalsmånaderna får du dina pengar tillbaka. Vi håller vad vi lovar!
Kvalitetsgarantin garanterar att
- Vilkas e-handelssystem fungerar felfritt och dina kunder kan alltid genomföra beställningar
- E-handelstjänsten är tekniskt väl sökmotoroptimerad
- Din butik är 100% säker
- Starter-, Mini-, Active- och Pro-butiksnivåerna har de funktioner som utlovats och att funktionerna fungerar
- Leverans- och betalsätt är lätta och snabba att få igång och kräver ingen teknisk kunskap - du behöver alltså inte krångla med att få igång tjänsterna och Vilkas tar hand om framtida uppdateringar av tjänsterna
Villkor och begränsningar
- Om du vill ha pengarna tillbaka behöver vi en skriftlig reklamation som beskriver de delar av vår e-handelstjänst som du inte varit nöjd med. Därefter försöker vi att lösa eller reparera dessa delar inom 60 dagar.
- Vi ansvarar inte för hur webbutikens företagsidé lyckas eller för webbutikens ekonomiska framgång.
- Kvalitetsgarantin är kundspecifik och gäller för kundens första webbutik.
- Kvalitetsgarantin gäller i högst ett år från den dagen webbutiken aktiverades.
- Om bristerna i Vilkas e-handelssystem kan repareras görs ingen återbetalning av pengarna.
- Missnöjet med programvaran får inte ha orsakats av att den använts på fel sätt.
- Kvalitetsgarantin gäller för webbutiker som skapats efter 2016-12-01.
- Avser endast de månadskostnader som debiterats kunden för Vilkas e-handelstjänst.
- Vi ansvarar inte för fel eller brister som uppstår på grund av tredjepartssystem (t.ex. betal- och logistikoperatörer).
- Sökmotorsynligheten beror på handlarens egna handlingar, innehållet samt t.ex. länkar från andra sidor. Därför ansvarar vi inte för att butiken hamnar högst upp bland sökmotorernas sökresultat.