Vilkas Enterprise
Kaupankäynnin kasvaessa, myös tarpeet kasvavat. Vilkas Enterprise tarjoaa räätälöitävän ja skaalautuvan ratkaisun niin B2C kuin B2B kaupankäyntiin.
Ota yhteyttäMonipuoliset ominaisuudet
Vilkas Enterprise -alusta on monipuolisesti laajennettavissa kattavan ominaisuusvalikoiman avulla, joka sisältää yli 100 verkkokauppasovellusta.
Laaja skaalautuvuus
Vilkas Enterprisen skaalautuvuus ylös ja alaspäin tukee liiketoiminnan muutoksia. Tuote- ja asiakasmäärien kasvussa Enterpise ei jää jalkoihin.
Räätälöitävyys
Kun tarpeet ylittävät valmiit ratkaisut, Vilkas Enterprise mahdollistaa monipuolista räätälöintiä juuri sinun tarpeisiisi.
Verkkokaupan design ja UX
Tyylikäs ulkoasu ja käyttökokemuksen suunnittelu ovat verkkokaupan tärkeitä peruspilareita, jotka takaavat sen, että asiakkaat viihtyvät verkkokaupassa ja löytävät sieltä helposti haluamansa. Tärkeää on myös suunnitella verkkokaupan mobiilipuolen kokemus ja rakentaa sivu responsiiviseksi, sillä kävijämääriä tarkasteltaessa uusi vierailija tulee kauppaan todennäköisesti juuri puhelimella.
Vilkas Go -projektin aluksi käydään aina kokonaisvaltaisesti läpi asiakkaan tarpeet, joiden pohjalta ulkoasun ja rakenteen suunnitelmaa lähdetään viemään eteenpäin. Suunnitelman jälkeen valitaan yhdessä tilanteeseen parhaiten sopiva teema, jonka päälle visuaalinen ilme rakennetaan. Ulkoasun suunnitelman tilaaminen on mahdollista tehdä myös vaikkapa nykyisen mainostoimistonne kautta, jolloin rakennamme ulkoasun tämän suunnitelmanne pohjalta.
Integraatioilla voitat aikaa ja vapautat reusursseja
Verkkokauppa on usein kuin erillinen saari, joka ei linkity yrityksen muiden järjestelmien kanssa. Henkilökunta voi viettää useita tunteja viikossa päivittäen manuaalisesti asiakas-, tuote- ja tilaustietoja verkkokaupan ja muiden tietojärjestelmien, kuten toiminnanohjauksen (ERP) tai varastonhallintaohjelmiston välillä tai keräämällä ja täsmäyttämällä monista eri lähteistä tulevien raporttien tietoja. Nuo kaikki tunnit olisi järkevämpää käyttää esimerkiksi myyntiin ja markkinointiin tai asiakkaiden palvelemiseen.
Integraatioiden puuttumisella suora vaikutus asiakaskokemukseen
Kun verkkokauppaa ja varastonhallintaratkaisua ei ole integroitu toisiinsa, on sillä suora vaikutus myös asiakaskokemukseen ja ostopäätöksen tekemiseen. Jos asiakas ei tiedä, onko hänen haluamia tuotteita varastossa tai miten nopeasti ne voidaan toimittaa, jää ostopäätös tekemättä. Jos verkkokaupasta ei näe, onko tuotteita yrityksen kivijalkamyymälöissä, jää myös se vierailu tekemättä.
Kiinnitä huomiota tilauskohtaisiin kustannuksiin
Erillisinä toimivat verkkokauppa ja varaston hallintajärjestelmä hidastavat tilausprosessin käsittelyä. Mitä kauemmin tilauksen käsittely ja oikean tuotteen lähettäminen vievät, sitä korkeammat kustannukset ovat tilausta kohden. Manuaalisen syötön aiheuttamat virheet ja mahdolliset kustannukset ovat vielä suurempia. Jos tilausten käsittelyn työnkulkuun liittyy vielä manuaalisesti lähetettävät sähköpostit ja käsin kirjoitetut pakettikortit, parantamisen varaa on paljon.
Ota integraatioista täysi hyöty irti
Verkkokaupasta on tullut olennainen osa jokaista menestyvää yritystä ja on erittäin tärkeätä luoda automatisoidut integraatiot verkkokauppajärjestelmän ja yrityksen muiden liiketoimintajärjestelmien, kuten esimerkiksi ERP-järjestelmän ja varastonhallintaratkaisun välille.
Integraatiot lisäävät tuottavuutta, vähentävät manuaalisten prosessien aiheuttamaa hukkaan menevää aikaa ja auttavat yritystä kasvamaan tulevaisuudessa. Integraatiot voivat tarjota myös uusia tapoja käyttää ohjelmistoa tai sen keräämiä tietoja tavalla, jollaista ei ole tullut edes ajateltua. Integraatioiden avulla tarjotaan asiakkaille enemmän ja avoimien rajapintojen avulla mahdollistetaan uusien innovaatioiden hyödyntäminen nopeasti ja kustannustehokkaasti.