Verkkokauppasi kotimainen tekoälykumppani

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat. Räätälöidyt tekoälyratkaisumme tukevat verkkokauppasi kasvua ja menestystä. Paranna asiakaskokemusta ja tehosta liiketoimintaasi työkaluilla, jotka vastaavat yrityksesi tarpeisiin.

Vilkas_AI_ryhmä
AI-kompassi

Kartoita tekoälyn mahdollisuudet

Tekoäly voi tehostaa monia verkkokaupan osa-alueita, mutta mistä lähteä liikkeelle? Oikea suunta on vaikea löytää ilman tienviittoja.

Autamme tunnistamaan tekoälyn mahdollisuudet verkkokaupallesi, ja luomme konkreettisen suunnitelman hyötyjen saavuttamiseksi.

Palvelu sopii niin olemassa oleville verkkokaupoille kuin uusille tulokkaille.

Kartoituksen vaiheet 1-4

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat – hyppää joukkoon

Asiakaspalvelun ratkaisut

Kopioi itsesi - lisää resursseja asiakaspalveluun

Asiakkaat kaipaavat jatkuvasti parempaa asiakaskokemusta verkkokaupassa. Samalla nykyiset resurssit ovat liian rajalliset monikanavaiseen ja laadukkaaseen asiakaspalveluun. Kuulostaako tutulta? 

  • Monikanavaiset keskustelut asiakkaiden kanssa
  • Asiakasta opettavat, rikastetut keskustelut
  • UKK-kysymykset automaatioiden avulla
  • Suosittelee tuotteita kysymysten ja vastausten perusteella
Vilkas_AI_ryhmä
Markkinoinnin ratkaisut

Tehoja markkinointiin automaatioiden avulla

Verkkokaupan myynnin ja asiakashankinnan kasvattamisessa sosiaalisen median kanavia ei kannata aliarvioida. Sosiaalinen media tarjoaa erinomaisen alustan asiakaskokemuksen parantamiseen, brändin erottamiseen ja myynnin kasvattamiseen.

  • Markkinoinnin laajat sisällöt tehokäyttöön mm. oppaat, artikkelit, uutiskirjeet
  • Monikanavaiset keskustelut esim. verkkokauppa, Meta, WhatsApp
  • Asiakasrekisteri kerryttäminen mm. asiakkaita uutiskirjeen tilaajiksi
  • Vilkas AI markkinoi 24/7, monikielisesti
  • Maksetuille mainoskampanjoille tehoja; kupongit, ländärit keskusteluihin esille
Vilkas_AI
Timo_Korvenoja_200px-200px_2021

Timo Korvenoja
COO
050 65 013
timo@vilkas.fi 

Timo on vastannut usean vuoden ajan Vilkkaan ratkaisumyynnistä. Kaikkiaan yli 20 vuoden aikana hän on osallistunut lukemattomien yritysten verkkoliiketoiminnan ja kasvun kehittämiseen.

Tilaa Verkkokauppa + AI -ajankohtaiset uutiset

Verkkokauppa + AI -uutiskatsaus on sinun kaksi kertaa kuukaudessa ilmestyvä syväsukelluksesi tekoälyn maailmaan verkkokaupan näkökulmasta. Saat suoraan sähköpostiisi asiantuntijoiden analyysit, trendikatsaukset ja käytännön vinkit, jotka auttavat sinua hyödyntämään tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Tekoälyverkkokauppa
Verkkokaupan tekoäly

Fiksun tekoälyn ytimessä Vilkas AI

Me olemme täällä sitä varten, että saat tekoälystä täyden tehon irti verkkokaupallesi. Eihän datakaan ole hyödyksi, ellei sitä osaa tulkita. Vilkas AI keskittyy tekoälyn hyödyntämiseen kaupan alalla, yhdistäen tekoälyn parhaat sovellukset, prosessit, tietokannat ja integraatiot kauppiaalle helppokäyttöisiksi palveluiksi.

Olemme oikea kumppani sinulle, joka haluat saada tekoälyllä verkkokaupastasi tuloksia irti. Ammattitaitomme ja yhteistyöverkostomme ansiosta meiltä löytyy osaamista jokaiseen verkkokaupan vaiheeseen liittyen. Onhan meillä siitä jo yli 25 vuoden kokemus.

hetki_refe
Referenssi

Kotimainen Hetki hyödyntää tekoälyä menestyksensä tukijalkana

Sauna Aatos on virtuaalinen avustaja asiakaspalvelun tukena verkkokaupassa

Hetki Sauna Finlandin Hetkisauna.com -verkkokaupassa asiakkaita palvelee Sauna Aatos,  virtuaalinen sauna-avustaja. Sauna Aatoksen taustalla toimii tekoälymalli, joka on opetettu toiminaan yrityksen arvojen ja tavoitteiden mukaisesti.

Lue tekoälyn hyödyistä verkkokauppiaille

tekoäly_asiakaskokemus
Blogi

Verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla

Hyvä asiakaskokemus on avain menestyksekkääseen liiketoimintaan – myös verkossa. Tekoälyn hyödyntäminen verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamisessa voi tuoda monia etuja yritykselle.
AI future customer service online
Blogi

Tekoälyavusteinen chat: Tulevaisuuden asiakaspalvelu

Perinteiset chatit ovat kriisissä. Vastaukset eivät tyydytä asiakkaita, koska palvelu on usein hidasta, kankeaa ja epäselvää.

Tässä kohtaa tekoälyavusteinen chat astuu peliin, mullistaen koko verkkokaupan asiakaspalvelun.

ecommerce merchant online shopping
Blogi

Kuinka tekoäly voi auttaa verkkokauppiasta?

Tekoäly voi auttaa verkkokauppaa tarjoamalla asiakaskokemuksen parantamista chat- ja äänibotin avulla. Tekoälyllä on myös kyky käsitellä ja analysoida suuria määriä tietoja, mikä voi auttaa verkkokauppaa paremmin ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja parantamaan heidän kokemuksiaan.

Kumppanit