Palvelumuotoilulla ideasta toteutukseen
Me emme toteuta pelkkää designia vaan kokonaisvaltaiset asiakaskokemuksen.
Palvelumuotoilussa huomioidaan ennen kaikkea asiakas ja verkkokaupan käytettävyys.
Menestyvän verkkokaupan ytimessä on sujuva ostokokemus, joka sisällytetään niin teknisiin ratkaisuihin kuin ulkoasuunkin.
Me muotoilemme myyvän verkkokaupan ammattitaidolla ja ylpeydellä.
Design ja kaupallisuus
Verkkokaupan design on todellista tasapainottelua kaupallisuuden, käytettävyyden ja fiiliksen välillä. Verkkokaupan design on paljon muutakin kuin pelkkää ulkoasua: värejä, fontteja ja niin edelleen, vaan siihen liittyy koko sivuston toimivuus: Kuinka helppoa on tehdä ostoksia, miten tuotteita tuodaan esille ja miten brändiä ilmennetään.
UX-suunnittelun tavoite on varmistaa asiakkaalle merkityksellinen ja onnistunut kokemus digitaalisen palvelun käytössä. Kysymys on siitä mitä asiakas kokee ja tuntee ollessaan vuorovaikutuksessa digitaalisen palvelun kanssa.
UX-suunnittelussa todettu tarve muuttuu UI-suunnittelijan käsissä konkreettiseksi: käyttöliittymäksi verkkokauppaan.
Projektien läpivienti
Oli tarve pieneen päivitykseen tai kokonaan uuden konseptointiin on tavoitteet määritettävä. Kaiken pitää perustua käyttäjäkokemuksen parantamiseen kaupallisesti. Asiakas on laitettava siis keskiöön, ymmärrettävä heidän tarpeitaan.
Vilkkaan palvelut viedään aina läpi kaavalla:
Ymmärrys, määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Näin säästetään aikaa, kustannuksia ja saadaan verkkokaupan kasvua tukevia lopputuloksia.
Räätälöidyt ulkoasut
Ulkoasu on näkyvä osa verkokkauppaasi ja brändiäsi. Vilkkaan ulkoasusuunnittelijoilla on vuosien kokemus ja näkemys siitä mikä toimii ja myy.
Design-ammattilaisemme ovat laaja-alaisesti graafikoita ja käyttöliittymäsuunnittelijoita, Jotka tuntevat verkkokaupan teknologian. Tämän ansiosta lopputulos ei ole vain kaunis, vaan toimiva ja houkutteleva.
Enduro24 verkkokaupan ulkoasussa näkyy nyt yrityksen syvin olemus
Vilkkaan asiantuntijapalveluiden konseptoinnin kautta enduro24 löysi yrityksensä punaisen langan, mopo ja kaverit – menossa mukana enduro24. Samalla uudistettiin ulkoasu ja logo, joka ilmentää uutta punaista lankaa, yhteenkuuluvaisuutta.
"Vilkkaan Pieta teki enduro24 verkkokaupan ulkoasun muodonmuutoksen. Ulkoasuun ollaan enempi kuin tyytyväisiä, siitä tuli erittäin hyvä." Kiittelevät Timlinit.
Verkkokaupan design ja UX
Tyylikäs ulkoasu ja käyttökokemuksen suunnittelu ovat verkkokaupan tärkeitä peruspilareita, jotka takaavat sen, että asiakkaat viihtyvät verkkokaupassa ja löytävät sieltä helposti haluamansa. Tärkeää on myös suunnitella verkkokaupan mobiilipuolen kokemus ja rakentaa sivu responsiiviseksi, sillä kävijämääriä tarkasteltaessa uusi vierailija tulee kauppaan todennäköisesti juuri puhelimella.
Projektin aluksi käydään aina kokonaisvaltaisesti läpi asiakkaan tarpeet, joiden pohjalta ulkoasun ja rakenteen suunnitelmaa lähdetään viemään eteenpäin. Suunnitelman jälkeen valitaan yhdessä tilanteeseen parhaiten sopiva teema, jonka päälle visuaalinen ilme rakennetaan. Ulkoasun suunnitelman tilaaminen on mahdollista tehdä myös vaikkapa nykyisen mainostoimistonne kautta, jolloin rakennamme ulkoasun tämän suunnitelmanne pohjalta.