Tekoälypalvelut verkkokaupan asiakaspalveluun

Optimoi verkkokauppasi asiakaspalvelu tekoälyn avulla. Vilkas AI älykkäät agentit ja automaatioratkaisut tarjoavat personoitua ja reaaliaikaista asiakastukea, parantaen asiakaskokemusta ja tehostaen verkkokaupan toimintaa. Varmista tyytyväiset asiakkaat ja tehokkaampi palvelu tekoälyn tuella.

Vilkas_AI_ryhmä

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat – hyppää joukkoon

Vilkas_dituotteiden_myynti
Verkkokaupan tekoäly

Tekoäly ratkaisee asiakaspalvelun haasteet

Tekoäly muuttaa verkkokaupan asiakaspalvelua tehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi. Vilkas AI:n älykkäät agentit ja automaatiot pystyvät vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin reaaliajassa, käsittelemään monimutkaisia pyyntöjä ja tarjoamaan personoitua tukea ympäri vuorokauden.

Näin voit vähentää henkilöstösi kuormitusta, parantaa asiakastyytyväisyyttä ja varmistaa, että asiakkaasi saavat aina nopeaa ja laadukasta palvelua.

Vilkas AI

Näin Vilkas AI toimii

Vilkas AI -tekoälypalvelut integroidaan helposti osaksi nykyistä verkkokauppaasi. Kaikki alkaa tarpeidesi kartoituksella, jonka jälkeen käyttöönottoprojektissa Vilkas AI -tekoäly koulutetaan tarpeisiisi sopivaksi:

✅ Tarpeiden kartoitus
✅ Käyttöönottoprojekti:

  • Aloituspalaveri
  • Räätälöinti ja orientoiva jakso
  • Tekoälyn harjoitusjakso
  • Kehityspalaveri 
✅ Raportointi ja seuranta

Asiantuntijamme auttavat sinua hyödyntämään näitä teknologioita täysimääräisesti, varmistaen, että asiakaspalvelusi on kohdennetumpaa ja tuottavampaa kuin koskaan aiemmin.

800x650px_nettisivut

Haluatko tehostaa verkkokauppasi asiakaspalvelua? Ota meihin yhteyttä!

Ari Paksuniemi

Ari Paksuniemi
050 550 8077
ari@vilkas.fi

Timo_Korvenoja_200px-200px_2021

Timo Korvenoja
050 65 013
timo@vilkas.fi

Vilkas Ai

Tekoälypalvelumme verkkokauppasi tueksi

Vilkas AI tarjoaa räätälöitäviä tekoälypalveluita, jotka integroituvat saumattomasti eri alustoihin ja vastaavat verkkokauppasi erityistarpeisiin. Yli 25 vuoden verkkokauppa-alan kokemuksemme ansiosta tarjoamme muutakin kuin pelkkiä teknologiaratkaisuja – tuomme mukanamme asiantuntemuksen, joka auttaa sinua maksimoimaan tekoälyn hyödyt.

Olipa tavoitteena parempi asiakaskokemus, myynnin kasvattaminen tai asiakaspalvelun tehostaminen, Vilkas AI ratkaisut auttavat sinua saavuttamaan nämä tavoitteet tehokkaasti ja kustannustehokkaasti.

vilkas-digitaalisten-tuotteiden-myynti
hetki_refe
Referenssi

Kotimainen Hetki hyödyntää tekoälyä menestyksensä tukijalkana

Sauna Aatos on virtuaalinen avustaja asiakaspalvelun tukena verkkokaupassa

Hetki Sauna Finlandin Hetkisauna.com -verkkokaupassa asiakkaita palvelee Sauna Aatos,  virtuaalinen sauna-avustaja. Sauna Aatoksen taustalla toimii tekoälymalli, joka on opetettu toiminaan yrityksen arvojen ja tavoitteiden mukaisesti.

Vilkas AI toimii Hetki Saunan tekoälykumppanina parantaen ja tehostaen verkkokaupan asiakaskokemusta. Sauna Aatoksestakin tuli välittömästi asiantuntija saunomisessa, sekä Hetken saunojen väsymätön puolestapuhuja 24/7. 

Tilaa Verkkokauppa + AI -ajankohtaiset uutiset

Verkkokauppa + AI -uutiskatsaus on sinun kaksi kertaa kuukaudessa ilmestyvä syväsukelluksesi tekoälyn maailmaan verkkokaupan näkökulmasta. Saat suoraan sähköpostiisi asiantuntijoiden analyysit, trendikatsaukset ja käytännön vinkit, jotka auttavat sinua hyödyntämään tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Lue tekoälyn hyödyistä verkkokauppiaille

tekoäly_asiakaskokemus
Blogi

Verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla

Hyvä asiakaskokemus on avain menestyksekkääseen liiketoimintaan – myös verkossa. Tekoälyn hyödyntäminen verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamisessa voi tuoda monia etuja yritykselle.
AI future customer service online
Blogi

Tekoälyavusteinen chat: Tulevaisuuden asiakaspalvelu

Perinteiset chatit ovat kriisissä. Vastaukset eivät tyydytä asiakkaita, koska palvelu on usein hidasta, kankeaa ja epäselvää.

Tässä kohtaa tekoälyavusteinen chat astuu peliin, mullistaen koko verkkokaupan asiakaspalvelun.

ecommerce merchant online shopping
Blogi

Kuinka tekoäly voi auttaa verkkokauppiasta?

Tekoäly voi auttaa verkkokauppaa tarjoamalla asiakaskokemuksen parantamista chat- ja äänibotin avulla. Tekoälyllä on myös kyky käsitellä ja analysoida suuria määriä tietoja, mikä voi auttaa verkkokauppaa paremmin ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja parantamaan heidän kokemuksiaan.

Kumppanit