AI Kompassi ohjaa verkkokauppasi kohti älykkäämpää asiakaskokemusta

AI, GPT ja muut kirjainyhdistelmät saattavat hämmentää – mutta verkkokaupan ei tarvitse jäädä odottamaan tulevaisuutta. AI Kompassi näyttää, mistä aloittaa ja miten hyödyntää tekoälyä liiketoiminnan tehostamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Saat selkeän suunnitelman ja asiantuntijan tuen, ilman teknistä jargonia.

Varaa aika
vilkas_ai_tekoälyverkkokauppa
Vilkas AI

AI kompassin avulla tiedät mistä aloittaa

AI Kompassi näyttää, mistä aloittaa ja miten hyödyntää tekoälyä liiketoiminnan tehostamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Saat selkeän suunnitelman ja asiantuntijan tuen, ilman teknistä jargonia.

  • Tutustu tekoälyn mahdollisuuksiin juuri sinun verkkokaupassasi
  • Saat selkeän suunnitelman, mitä tekoälytyökaluja kannattaa hyödyntää ja miten
  • Asiantuntijan tuki koko prosessin ajan, ilman teknistä jargonia
  • Nopea toteutus kahdessa viikossa
  • Parannettu asiakaskokemus ja ajansäästö arjessa

Vilkas_2024_MG_0556_web
Tekoäly verkkokaupassa – tehokkuutta ja parempaa asiakaskokemusta

Jos voisit kopioida itsesi

Jos voisit kopioida itsesi, mitkä tehtävät antaisit tuolle itsesi kopiolle hoidettavaksi? Kuulostaa utopialta, mutta entä, jos se olisikin totta? Tekoäly voi hoitaa monia verkkokaupan rutiinitehtäviä nopeasti ja kustannustehokkaasti. Se voi esimerkiksi:

  • Vastata asiakkaiden kysymyksiin kellon ympäri
  • Kääntää viestit reaaliaikaisesti eri kielille
  • Auttaa luomaan mainoksia murto-osassa entisestä ajasta

Tekoäly ei ainoastaan tehosta työtäsi, vaan myös kehittää asiakaskokemusta ja vapauttaa aikaa olennaiseen – kuten kaupan kasvattamiseen.

Nainen läppärillä
Tekoäly verkkokaupassa

Mihin tekoäly verkkokaupassa todella auttaa?

Tekoäly ei ole itseisarvo, vaan väline, jolla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja tehostaa arkea. Mutta mistä hyöty konkretisoituu juuri sinun verkkokaupassasi?

Säästä aikaa:
AI Kompassi tekee puolestasi selvitystyön tekoälyn hyödyntämismahdollisuuksista. Kun otat suositellut työkalut käyttöön, säästät aikaa ja tehostat arkea.

Saat asiantuntijan tuen:
Tekoälyyn liittyy asioita, kuten GDPR, tietoturva ja saavutettavuus. Vilkkaan asiantuntijat auttavat, jotta sinun ei tarvitse tietää kaikkea itse.

Tulos kahdessa viikossa:
Kompassi paljastaa verkkokauppasi tekoälypotentiaalin nopeasti. Saat selkeän suunnitelman tekoälyn hyödyntämiseksi – vain kahdessa viikossa.

Vilkas AI opastaa tekoälyn käyttämisessä

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat – hyppää joukkoon

AI Kompassin avulla verkkokauppiaat löytävät tehokkaimmat keinot hyödyntää tekoälyä – oli kyse sitten asiakaskokemuksen parantamisesta, ajansäästöstä tai myynnin kasvattamisesta.

Palvelun sisältö

AI Kompassin avulla löydämme nopeasti ja konkreettisesti teidän digitaaliseen kaupankäyntiinne parhaiten sopivat tekoälyn käyttötavat ja saavutettavissa olevat hyödyt.

Palvelussa keskitytään erityisesti markkinoinnin ja asiakaspalvelun mahdollisuuksiin.

Ota AI Kompassi käyttöösi ja selvitä, miten tekoäly voi parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa verkkokauppaasi.

 

✅ Nykytilan kartoitus

✅ Tekoälyn mahdollisuuksien tunnistaminen

✅ Ehdotus tekoälyn soveltamisesta markkinointiin ja asiakaspalveluun

✅ Etenemissuunnitelma tekoälyn käyttöönotosta

✅ Kehitysprojektien priorisointi

✅ Tavoitteiden ja KPI:eiden määrittely

✅ Perehdytysopas tekoälyn hyödyntämiseen

Hinta 2 950 € (alv. 0)

Projektin läpivienti

Etätapaaminen 1

  • Nykytilan kartoitus ja tekoälyratkaisujen ideointi
  • Kehitysmahdollisuuksien tunnistaminen

Asiantuntijatyö

  • Nykytila-analyysin syventäminen
  • Ideoiden jatkojalostaminen ja toteutettavuuden arviointi
  • Alustavien kehitysehdotusten ja suositusten valmistelu

Etätapaaminen 2

  • Asiantuntijan löydökset ja suositukset
  • Tunnistettujen AI-projektien priorisointi
  • Etenemissuunnitelma

Raportti

  • Tutkimustulokset ja löydökset
  • Analyysi tekoälyn, datan analytiikan ja automaation hyödyntämismahdollisuuksista
  • Ehdotukset prosessien kehittämisestä
  • Toimintasuunnitelma ja ohjeistus
Läpivientiaika 2 viikkoa

Oletko valmis seuraavaan askeleeseen?

Ei ostopakkoa – keskustellaan, miten tekoäly voisi auttaa juuri sinun verkkokauppaasi.

Ota yhteyttä sinulle sopivalla tavalla. Soita, pistä viestiä tai varaa aika suoraan kalenterista.

Ari Paksuniemi

Ari Paksuniemi
Senior Advisor
050 550 8077
ari@vilkas.fi 

Ari on digitaalisen kaupan ja markkinoinnin vahva moniottelija yli 20 vuoden kokemuksella. Hän on auttanut lukemattomia pieniä ja isoja B2C- ja B2B-verkkokauppoja menestymään.

Haluatko tehdä verkkokaupastasi entistä älykkäämmän? Laita viestiä tai varaa tapaaminen.

Hetki, Sauna-Aatos, SMART Vilkas
Referenssi

Hetki Finland paransi verkkokaupan asiakaskokemusta

"Tekoälyn hyödyntäminen on tuonut meille monia etuja, kuten parempaa asiakaspalvelua, asiakastyytyväisyyden kasvua ja suoran yhteyden kuluttajiin. Olemme vakuuttuneita siitä, että jokaisen yrityksen kannattaisi harkita tekoälyn käyttöä liiketoiminnassaan."

Janne Oksanen, Hetki Finlandin toimitusjohtaja

 

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Paranna asiakaskokemusta tekoälyn avulla

Asiakaskokemuksen kehittäminen tekoälyn avulla voi olla juuri se etu, joka erottaa verkkokauppasi kilpailijoista.

Tukea arjen tehtäviin:
Tekoäly helpottaa muun muassa kuvien käsittelyä, tekstien kirjoittamista ja monikielisyyttä. Työn laatu paranee ja aikaa vapautuu olennaiseen.

Tyytyväisemmät asiakkaat:
Asiakkaat arvostavat nopeaa, sujuvaa ja asiantuntevaa palvelua. Tekoäly auttaa kehittämään asiakaskokemusta esimerkiksi automatisoidun viestinnän ja suositusten avulla.


Vilkas AI kolme henkilöä ja läppärit

Tilaa Verkkokauppa + AI -ajankohtaiset uutiset

Verkkokauppa + AI -uutiskatsaus on sinun kaksi kertaa kuukaudessa ilmestyvä syväsukelluksesi tekoälyn maailmaan verkkokaupan näkökulmasta. Saat suoraan sähköpostiisi asiantuntijoiden analyysit, trendikatsaukset ja käytännön vinkit, jotka auttavat sinua hyödyntämään tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Lue tekoälyn hyödyistä verkkokauppiaille

tekoäly_asiakaskokemus
Blogi

Verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla

Hyvä asiakaskokemus on avain menestyksekkääseen liiketoimintaan – myös verkossa. Tekoälyn hyödyntäminen verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamisessa voi tuoda monia etuja yritykselle.
AI future customer service online
Blogi

Tekoälyavusteinen chat: Tulevaisuuden asiakaspalvelu

Perinteiset chatit ovat kriisissä. Vastaukset eivät tyydytä asiakkaita, koska palvelu on usein hidasta, kankeaa ja epäselvää.

Tässä kohtaa tekoälyavusteinen chat astuu peliin, mullistaen koko verkkokaupan asiakaspalvelun.

ecommerce merchant online shopping
Blogi

Kuinka tekoäly voi auttaa verkkokauppiasta?

Tekoäly voi auttaa verkkokauppaa tarjoamalla asiakaskokemuksen parantamista chat- ja äänibotin avulla. Tekoälyllä on myös kyky käsitellä ja analysoida suuria määriä tietoja, mikä voi auttaa verkkokauppaa paremmin ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja parantamaan heidän kokemuksiaan.

Kumppanit