Verkkokaupan asiakaskokemus
Verkkokaupan kokonaisvaltainen asiakaskokemus huomioi asiakkaan alusta loppuun. Siihen vaikuttavat verkkokaupan käytettävyys, ulkoasu ja tekniset ratkaisut. Palvelumuotoilun keinoin sujuvoitamme asiakkaasi ostokokemuksen nautinnolliseksi elämykseksi.
Verkkokaupan ulkoasupalvelut
Tarjoamme verkkokauppapohjasta riippumatta ulkoasun suunnittelupalvelun, joka on myyntilähtöinen kokonaisuus märiteltyihin tarpeisiisi vastaten.
Visualisoimme verkkokaupan ulkoasusi kokonaisuudessaan vahvaan verkkokaupan liiketoimintaymmärrykseemme nojaten. Sen avulla teemme myös kohdennettuja parannuksia verkkokauppasi käytettävyyteen, muun muassa analysoimalla nykyisen designin, tuottamalla suunnitelman verkkokaupan brändiksi tai suunnittelemalla logosi.
Verkkokaupan käytettävyyden ammattilainen voi tehdä verkkokauppasi myynnille ihmeitä.
Muotoilemme myyvän verkkokaupan
Toteutuksissamme design kohtaa kaupallisuuden
Meille verkkokaupan design tarkoittaa koko kaupan toimivuutta - kuinka helppoa on tehdä ostoksia, miten tuotteet tuodaan esille ja miten kaikessa ilmenee brändi.
Kun muotoilemme kauppasi designin, tasapainottelemme ammattitaitoisesti kaupallisuuden, ulkonäön ja tunnelman välillä. Tavoittelemme onnistunutta vuorovaikutuksen kokemusta, joka tuo merkityksellisyyden tunnetta asiakkaallesi.
Ulkoasun uudistuksella uusia asiakkaita
Verkkokaupan uudistettu ilme toi uudet myyntiluvut. Kässäpuodin uusasiakashankinta lähti kasvuun verkkokaupan ulkoasun uudistuksen myötä. Verkkosivun ulkoasun projekti lähti liikkeelle sparrauksella, jossa käytiin läpi mm. myynnin tavoitteet ja miksi ulkoasu uudistetaan. Hyvällä pohjatyöllä päästiin hyviin tuloksiin.
Palvelumuotoilu verkkokaupan suunnittelussa
Hyvin muotoillusta verkkokaupassa on helppo ja miellyttävää tehdä ostoksia, mikä parantaa ostokokemuksia, luo asiakasuskollisuutta ja edistää suositusten antamista. Nämä taas tarkoittavat liikevaihdon kasvua.
Palvelumuotoilun keinoin parannamme verkkokaupan käyttäjäkokemusta asiakaslähtöisesti, ymmärtäen ensin heidän tarpeitaan.
Jos sinusta tuntuu, ettei asiakkaanne käytä verkkokauppaanne halutulla tavalla tai löydä sieltä oikeita tuotteita tehokkaasti, on aika ottaa palvelumuotoilun keinot käyttöön.
Otamalla yhteyttä tarjoat meille mahdollisuuden ehdottaa tarpeeseesi soveltuvaa kokonaisuutta.
Toteutamme puhuttelevia ulkoasuja
Design-osaajissamme on visuaalisia graafikoita ja kaupallisia käyttöliittymäsuunnittelijoita. Heidän ammattitaidon sitoo yhteen tuntemus verkkokauppateknologioista.
Ammattilaisemme luovat ylpeydellä kokonaisuuden, joka on sekä kaunis, houkutteleva että myyvä - verkkokauppa-alustasta riippumatta.
Jätä yhteystietosi ja otamme sinuun yhteyttä.
Verkkokaupan design
Tyylikkyys ja käyttökokemuksen suunnittelu ovat menestyvän verkkokaupan peruspilareita. Niiden kautta syntyy asiakaskokemus, joka kasvattaa myyntiä. Tämä ajatus ohjaa toteutuksiamme.
Suurin osa kävijöistä asioi mobiililaitteella, joten varmistamme responsiivisuudella, että toimivuus ja asiakaskokemus jatkuvat myös pienemmässä näytössä.
Ulkoasuprojektin suunnitteluvaiheen jälkeen luomme visuaalisen ilmeen henkiin. Näin ollen rakennamme haluamasi ulkoasun myös mainostoimiston tekemän ulkoasusuunnitelman pohjalta.
Vilkkaan palvelumuotoilun kokonaisuus sisältää aina vaiheet ymmärryksestä määrittelyyn, suunnitteluun ja toteutukseen. Ulkoasun suunnittelussa todennettu tarve muuttuu suunnittelijamme käsissä konkretiaksi: soljuvaksi käyttöliittymäksi verkkokauppaan.
Verkkokaupan ulkoasussa näkyy yrityksen syvin olemus
Vilkkaan asiantuntijan sparrauksen kautta enduro24 löysi yrityksensä punaisen langan: "mopo ja kaverit – menossa mukana enduro24".
Uudistettu ulkoasu ja logo ilmentää nyt tätä syvintä olemusta, yhteenkuuluvaisuutta.
"Vilkkaan Pieta teki enduro24 verkkokaupan ulkoasun muodonmuutoksen. Ulkoasuun ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, siitä tuli erittäin hyvä." kiittelevät yrittäjät Timlinit.
Katso miten olemme auttaneet asiakkaitamme.
Onko sinun verkkokauppasi seuraava?
Mistä syntyy hyvä digitaalinen verkkokaupan asiakaskokemus?
Verkkokaupankäynnin digitaalinen asiakaskokemus lähtee liikkeelle omien asiakkaiden ymmärtämisestä ja ulottuu käytännössä kaikkiin osa-alueisiin teknisestä toteutuksesta aina visuaalisuuteen saakka.
Hyvän asiakaskokemuksen tuomat edut on helppo mitata euroissa, esimerkkinä konversion ja keskiostoksen positiivinen kehitys. Tyytyväiset asiakkaat palaavat verkkokauppaan useammin