Verkkokaupan hakusanatutkimus
Avainsanatutkimus auttaa sinua saamaan tarkan kuvan tuotteidesi kysynnästä Google hakukoneessa. Tutkimuksen lopputuloksena sinulla on tieto, minkä avainsanojen ja teemojen ympärille tulevaa sisältöä kannattaa lähteä tuottamaan. Lisäksi tutkimus paljastaa paljon tietoa kohderyhmistäsi, markkinoista ja kilpailijoista.
Ota yhteyttäSelvitetään potentiaalisimmat avainsanasi
Kohdennetussa tutkimuksessa keskitymme verkkokaupan tärkeimmän teeman ympärille.
Kohdennettu avainsanatutkimus on prosessi, jossa selvitetään potentiaalisimmat avainsanat, joilla sinun kannattaa pyrkiä sijoittumaan Googlen hakutuloksissa. Tutkimuksessa kartoitetaan ja rajataan hakukoneoptimoinnin työkaluilla termejä huomioiden esimerkiksi harkutrendi, kilpailutilanne sekä haun takana oleva syy.
Lopputuloksena saat tutkimustulokset kirjallisessa muodossa, joista selviää valittujen teemojen potentiaalisimmat avainsanat, niiden synonyymit ja variaatiot. Saat tiedon minkä avainsanojen ympärille tulevaa sisältöä kannattaa lähteä tuottamaan.
Bonuksena tiedät myös hieman enemmän kilpailijoistakin.
Palvelu sisältää kaiken tämän
Kohdennetussa hakusanatutkimuksessa toteutetaan seuraavat toimenpiteet hakukonenäkyvyyden nostamiseksi:
✅ Liiketoiminta: Analysoidaan asiakaslupauksenne, erottuvuutenne, markkinan kilpailutilanne ja tavoitteet
✅ Hakukonenäkyvyys: Selvitetään nykyiset tärkeimmät haut, avainsanat ja vertailu tärkeimpiin kilpailijoihin (päähakutermit, apuhakutermit, liittyvät termit, vaihtoehtoiset termit ja kilpailukartoitus)
✅ Hakusanojen valinta: Uusien kaupallisesti merkittävien avainsanojen ja teemojen tutkimus ja valinta sisällöntuotannon käyttöön
Hinta alk. 650 € (alv. 0%)
Tutustu lisää hakusanatutkimuksen hyötyihin
Onko avainsanat hukassa?
Ethän kirjoita päämäärättömästi sisältöä - ilman tietoa verkkokauppasi tärkeimmistä hakusanoista? Hakusanatutkimus on hakukoneoptimoinnin perusta. Sen avulla löydetään ja valitaan ne avainsanat, joiden avulla verkkosivusto nousee korkeammalle hakukoneiden tuloksissa. Lisäksi se tarjoaa apua esim. sisältöstrategian ja markkinointistrategian luomisessa sekä oikeanlaisen sisällön tuottamiseen, kun tiedät mikä kohderyhmääsi todella kiinnostaa.
Tilaa hakusanatutkimus
Miksi avainsanatutkimus kannattaa tehdä?
Kaiken hakukonelöydettävyyden pohjalla on avainsanatutkimus. Ideana ei ole pelkästään löytää kohderyhmällesi suotuisia hakutermejä, vaan ymmärtää, mitkä aihealueet kiinnostavat heitä ja kuinka suosittuja nämä aihealueet ovat yleisesti.
Tutkimalla avainsanoja, jotka saavat paljon hakuja tietyllä aikavälillä, voidaan tunnistaa ja lajitella kaupan sisältöjä teemoihin, joiden ympärille tehdään optimoitua tekstisisältöä.