Blogi
Blogi verkkokaupan pitämisestä, asiakaspalvelusta, vähän tekniikastakin, prosessien järkeistämisestä ja nettibisneksen jatkuvasta kehittämisestä.
Tilaa uusimmat kirjoituksetVerkkokaupan integraatiot: kallista ja vaikeaa?
Verkkokaupan integraatiot tuovat verkkokauppaan niitä toimintoja, joilla verkkokauppa kytketään...
1 min lukuaika
Verkkokauppiaan liiketoiminnan skaalaaminen miljoonaluokkaan
Moni verkkokauppias aloittaa kuvaannollisesti “autotallissa”. Pääasiallinen tai ainoa myyntikanava...
3 min lukuaika
5 vinkkiä onnistuneeseen live chat -asiakaspalveluun verkkokaupassa
Miksi veisit asiakaspalvelijasi nettiin? Tyytyväinen asiakas kertoo saamastaan hyvästä palvelusta...
2 min lukuaika
B2B-verkkokauppa on enemmän kuin tilauskanava
B2B-kaupoilla olisi erittäin hyvät mahdollisuudet tehostaa myyntiprosessia pienelläkin...
1 min lukuaika
Mitkä ovat verkkokaupan menestystekijät?
Verkkokaupan ainoita menestyjiä eivät ole pörssiin listautuneet yritykset, vaan menestystarinoita...
2 min lukuaika
Millä menetelmillä näkyvyyttä verkkokaupalle?
Olemme siirtyneet markkinoinnissa uuteen aikakauteen. Nyt ostajat etsivät myyjiä. Ennen myyjät...
3 min lukuaika
Verkkopalvelun uudistaminen voi tuhota hakukoneliikenteen
Oletko suunnittelemassa verkkopalvelun, kenties verkkokaupan, uudistamista? Upea leiska on jo...
2 min lukuaika
Verkkokaupan menestystarinat rakennetaan kovalla työllä
Kuluneella viikolla uutisotsikoissa on näkynyt poikkeuksellisen paljon verkkokauppa, eikä...
1 min lukuaika
Verkkokaupan olennaiset mittarit
Päivitetty 17.5.2023. Ilman tilastojen analysointia verkkokauppias toimii sokkona eikä välttämättä...
2 min lukuaika
Teemat
- ajankohtaista (3)
- analytiikka (4)
- asiakaskokemus (12)
- asiakastarina (1)
- Google (2)
- kumppanuudet (1)
- logistiikka (2)
- mainonta (2)
- markkinointi (28)
- OpenAI (1)
- SMART-agentit (1)
- Tekoäly (1)
- Toimitus (1)
- verkkoapteekki (1)
- verkkokauppa (47)
- verkkokauppaindeksi (1)
- vilkas go (1)
- vilkas now (7)
- vilkas suite (1)