Blogi
Blogi verkkokaupan pitämisestä, asiakaspalvelusta, vähän tekniikastakin, prosessien järkeistämisestä ja nettibisneksen jatkuvasta kehittämisestä.
Tilaa uusimmat kirjoituksetMitä Automaalit.net on meille opettanut markkinoinnista? Osa 3/3.
Mitä Automaalit.net on meille opettanut -sarjan ensimmäisessä osassa kerrottiin, mistä kaikki...
3 min lukuaika
Mitä Automaalit.net on opettanut kansainvälistymisestä ja tietojärjestelmistä? Osa 2/3.
Mitä Automaalit.net on meille opettanut -sarjan ensimmäisessä osassa kerrottiin, mistä kaikki...
2 min lukuaika
Mitä Automaalit.net on meille opettanut? Osa 1/3.
Minulta kysytään usein, mitä omalle verkkokaupalleni “Automaaleille” kuuluu. Varmaankin siitä...
1 min lukuaika
Verkkokauppaa kieli keskellä suuta
Verkkokauppaa perustettaessa puhutaan usein tuotekuvausten ja muiden tekstien tärkeydestä....
2 min lukuaika
Verkkokaupan markkinointi ei ole helppoa
Päivitetty: maaliskuu 2023 Vilkas -blogin kaikkien aikojen luetuin kirjoitus on otsikolla ...
3 min lukuaika
Paikoillanne, valmiit, uusi tietosuoja-asetus
EU:n uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan 25.5.2018. Uuden asetuksen myötä jokaisen yrityksen...
1 min lukuaika
Tuotearviot – hyödy asiakkaidesi mielipiteistä
Tuotearviot ja arvostelut ovat keskeisessä asemassa sähköisessä kaupankäynnissä. Artikkelissa...
3 min lukuaika
Näitä 10 käskyä menestyvä verkkokauppias noudattaa
enestyvä verkkokauppa ei synny tuurilla vaan taidolla. Tietoa ja osaamista on tarjolla yllin...
2 min lukuaika
Nopeutta verkkokauppaan – poista sivustoa hidastavat kaistasyöpöt
Verkkokaupan sivujen latautumisnopeudella on suuri merkitys asiakaskokemukseen ja sitä kautta myös...
2 min lukuaika
Teemat
- ajankohtaista (3)
- analytiikka (4)
- asiakaskokemus (12)
- asiakastarina (1)
- Google (2)
- kumppanuudet (1)
- logistiikka (2)
- mainonta (2)
- markkinointi (28)
- OpenAI (1)
- SMART-agentit (1)
- Tekoäly (1)
- Toimitus (1)
- verkkoapteekki (1)
- verkkokauppa (47)
- verkkokauppaindeksi (1)
- vilkas go (1)
- vilkas now (7)
- vilkas suite (1)