Ystävänpäiväkampanja toteutettiin ns. entry popup –kampanjana, eli se avautui popup-ikkunaan, joka näytettiin sivuston uusille kävijöille. Vappuviikolla Decanter toteutti keväisen yllätyskuoren exit popup –kampanjana, mikä avautui sivustolta poistuville.
"Pidämme äärimmäisen helposta tavasta ostaa popup-kampanjoita ja vahvistaa sesonkimyyntiämme. Saimme yli 10% aktivointiprosentin ystävänpäiväkampanjalla." – Tia Vuorinen, Decanter Oy
Apteekkishop
Joulukampanja yllätyskuorella. Taktinen popup-kampanja avautui sivuille tultaessa ja oli voimassa viikonlopun. Etuna käytettiin ostoksen kokoon sidottua alennusta.
”Kampanja aktivoi verkkokauppamme asiakkaita kiinnostavalla tavalla ja tehokkaasti. Kampanjan tuloksena mainio 14% aktivointiprosentti.” – Johanna Satta, Apteekkishop
Living 24/7
”Tyylikäs yllätyskuorikampanja! Toteuttaminen oli vaivatonta Vilkas ePages-kauppaani – kopioin valmiin rivin koodia ja sain kampanjan julkistettua nopeasti, ilman integrointeja. Suosittelen!” – Pia Uhlbäck, Living 24/7
Gift Gourmet
”Tutustuin Vilkkaan Verkkokaupan jatkotalkoot -koulutuksessa RapidCampaigniin ja innostuin siitä heti. Parasta oli palvelun helppous: mainos toteutettiin nopeasti ja sen voi itse laittaa sivustolle käyntiin. Äitienpäivä on meille osa tärkeää kevään sesonkia. Kampanja osui sopivaan saumaan ja idea lahjapaketista toimii meillä erityisen hyvin.” – Minna Lehtipuu, Gift Gourmet
Pop-up kampanjoiden helppo käyttöönotto
RapidCampaign on avannut uuden markkinapaikan verkkokauppiaille. Voit ostaa kokonaan uudella tavalla interaktiivisia popup-kampanjoita ja julkaista ne omassa verkkokaupassasi. Ei hankalia työkaluja tai kuukausimaksuja!