Kiinnostaako tietää tarkemmin, mitä asiakkaasi puuhaa verkkokaupassasi? Haluaisitko hyödyntää tätä tietoa kauppasi kehittämisessä ja markkinoinnissa? Vilkas on nyt ottanut palveluvalikoimaansa mukaan asiakkailleen kolme erilaista pakettiratkaisua verkkopohjaisen analytiikan käyttöönottoon ja hyödyntämiseen kaupassasi.
Tarjoamme paketeissa analytiikan perustyökalujen asennuksien lisäksi myös mahdollisuuksia lisätyökaluihin joilla asiakkaamme voivat seurata asiakkaidensa verkkokauppakäyttäytymistä entistä tarkemmin. Paketteihin kuuluu myös opastusta näiden työkalujen käytöstä sekä siitä, miten työkaluilla kerättyä dataa loppujen lopuksi voi käyttää hyväksi verkkokaupan kehittämisessä. Kokoamme myös kerätyn datan viikottaisiin raportteihin jotka lähetämme asiakkaille pdf-muodossa.
Seurannalla jatkuvuutta analyysiin
Viikoittaisesta raportista saat säännöllisesti ja helposti kuvan verkkokauppasi myynnin kehittymisestä ja siitä, mistä asiakkaat tulevat verkkokauppaasi. Sinun ei tarvitse joka päivä tai viikko kirjautua ja hakea tietoja manuaalisesti, vaan saat sovitut seurantatiedot säännöllisesti sähköpostiisi. Tätä dataa seuraamalla pystyy nopeasti kehittämään sivustosi markkinointia, kun saat paremman kuvan siitä, mitkä kanavat toimivat parhaiten yleisön houkuttelemisessa sivustollesi, ja mihin kanaviin pitäisi panostaa enemmän.
Pienellä kuukausimaksulla pystymme tarjoamaan myös jatkuvaa tukea pakettien sisältämien työkalujen käytössä sekä kehittämään tarjottua viikkoraporttia dynaamisesti esimerkiksi mainoskampanjoiden ajaksi. Laajimmassa paketissamme tarjoamme myös A/B-testauspalveluja, mikäli asiakkaamme haluaa normaalin analytiikan lisäksi myös testata esimerkiksi verkkokauppansa visuaalista toimivuutta.
Tarkistamme samalla verkkosivustosi GDPR-yhteensopivuuden ja autamme sen päivittämisessä ajan tasalle tämän vuonna 2019 voimaan tulleen tietosuojamuutoksen suhteen.
Mikäli kiinnostuit, jätä yhteydenottolomake tai tilaa joku tarjoamistamme paketeista palvelusivultamme.