Vilkas mukana Kasvu Openin Kasvupolku®-sparrausohjelmassa

Vilkas Group on tänä vuonna mukana Kasvu Openin Verkkokaupan Kasvupolulla tukemassa kotimaisia kasvuyrityksiä. Kumppanuus mahdollistaa yritykselle maksuttoman sparrauksen, ja on hyvä mahdollisuus verkkokauppiaille viedä omaa verkkoliiketoimintaansa eteenpäin.

Yli 25 vuoden kokemuksella uskallamme väittää olevamme verkkokauppa-alan huippuosaaja Pohjoismaissa. Olemme tavanneet vuosien varrella tuhansia yrityksiä ja vakuuttuneet siitä, että Suomessa on paljon yrityksiä, joilla on mahtava liikeidea ja kilpailukykyiset tuotteet, mutta se "Rolls-Royce" pitää uskaltaa ajaa ulos tallista maailman nähtäville. 

Kasvu Open on hieno mahdollisuus yrityksille saada ulkopuolista apua ja näkemystä yrityksen kasvupotentiaaliin. Kun meille Vilkkaalla tuli mahdollisuus lähteä ohjelmaan mukaan sparraajaksi, niin otimme sen innoissamme vastaan.

Vilkas COO Timo Korvenoja

Kasvupolku-sparraus parantaa bisnestä

Kasvu Open on Suomen suurin yritysten kasvun sparraaja, jonka visiona on auttaa jokaista suomalaista kasvuhaluista yritystä tavoittamaan hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openin Kasvupolku® on alueellinen tai teemallinen sparrausohjelma, joka sisältää kolme tapahtumapäivää ja digitaalista työskentelyä. Kasvupolku-ohjelmat ovat yrityksille, joilla on aitoa kasvuhalua ja kehittämisintoa. Ohjelmassa yritys saa arvokkaita kontakteja ja tapaa asiantuntevia sparraajia, jotka haastavat kurkkaamaan ”out of the box”. Sparrausten teemat vaihtelevat myynnistä johtamiseen ja digitaaliseen kehitykseen aina yrityksen tarpeiden mukaan.

Haku Kasvupolku-ohjelmiin on käynnissä nyt.

Lue lisää: https://kasvuopen.fi/kasvupolut/ 

LISÄTIEDOT

Timo Korvenoja
Vilkas Group Oy
050 65 013 / timo@vilkas.fi

Ari Paksuniemi
Vilkas Group Oy
050 550 8077 / ari@vilkas.fi

Vivi Pöntio
Kasvu Open
050 439 8988 / vivi.pontio@kasvuopen.fi

Takaisin

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Kotimaisella osaamisella verkkokauppasi ulkoasusta kilpailuetu

Tässä yhä globalisoituvassa maailmassa kotimaisten tuotteiden ja palveluiden tarjoaminen on...

Myynnin kasvattaminen Google Shopping -mainonnalla

Kaupan ja Google Shopping -mainonnan integraatiolla voit hyödyntää digitaalisen markkinoinnin...

Miten tehostaa asiakaskokemusta verkkokaupassa pienillä resursseilla?

Verkkokaupan kilpailu kiristyy jatkuvasti, ja useat verkkokauppayritykset kohtaavat monia haasteita...